Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserowała.
1 - Kwiat wiśni i czerwona fasola - 6 2 - Blask - 5 3 - Zawsze woda - 5 4 - Moe no suzaku - 5 5 - Sharasojyu - 5 6 - Hanezu - 4 7 - Las w żałobie - 3