Jeden z najciekawszych nowych reżyserów ostatniej dekady. Jego dzieła mają niezwykły klimat i przypominają mi trochę stylistykę Wesa Andersona bez tej symetrycznej kompozycji. Czekam na "JoJo Rabbit" i jego kolejne filmy.
Mój TOP:
1) CO ROBIMY W UKRYCIU
2) DZIKIE ŁOWY
3) THOR: RAGNAROK
4) BOY
5) ORZEŁ KONTRA REKIN